:salam readers::

Tajuk entri dah macam ntah hape2. Berlilit-lilit, berbelit-belit.
Kaurang faham? Ouh. Tak faham? Bagus. Teruskan begitu =.=’

Ye,aku terkejut.
Memang beruk punya stail kejutan aku ni,
pabila aku sendiri tengok kau wahai beruk.
Kaurang nak terkejut jugak?
Mai cik yah, cik tipah, meh scroll bawah. (scroll lagi?! dem lah. heh~ saje.. ;p)






























Sekarang baru aku tau kenapa perkataan ‘terkejut beruk’ mesti guna ‘beruk’.
Kenapa tak ‘terkejut cipan’ ke, kan?
atau ‘terkejut rimau’ ke?
Memang sesuai sangat guna beruk.
p/s: rasa2 nya reaksi aku macam mamat atas ni ke kalau terkejut ea? rasanya tak, aku kalau terkejut, sopan sikit, hanya cakap ‘ouh?’ dengan gemalai nya. =.=’ 

8 thoughts on “Oh! Aku Pon Terkejut BERUK, tengok kau wahai BERUK.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Next Post

Kolotkah?

Mon Nov 29 , 2010
::Salam Readers:: Aku berborak dengan Puan Sipolan tadi. Puan Sipolan : Eh, kau jangan lalu situ. Situ jam selalu. Karang calar kereta ni.  Aku : […]