Recent Posts

Ads

Recent Comments

Categories

Archives

Meta

::salam readers::

Tajuk macam gedik. =.=’
haha!

Mana tak gedik kalau dengan si dia.
Ala, gedik manja sekali sekala dengan dia.
Tak salah.
hari tu dia berdiri depan aku, dengan berbaju melayu!
oooww emmmm giiiiiiiiyyyyy! *sila baca dengan intonasi gedik*
Kacak habis!
Sebelum ni aku tak pernah tengok atau terpandang dia berbaju melayu,
tanpa baju ada lah. eh?! alamak! kantoi!




MySpace

tak boleh blah pose nye!haha!

pose ni the best! XD

tengok lips dia. grrrrrr!!!

So, ada sesiapa nak ambil dia jadi model?
Pantang nampak kamera aku, dia ni!
XD

Dekat pukul 3am!
Kerja gila! esok ada kerja lah! eh? pagi nanti ada kerja!
MySpace

23 thoughts on “Si Dia Sungguh Kacak Dengan Baju Melayunya. Oh! Aku Jatuh Cinta!

  1. pipoq,

    aku yg sruh dia pose cenggitu,hehe
    btw, ni bukan masa raya..ni masa dia nak pi kenduri belakang rumah..
    rasa2 nak buat calon menantu ko tak?
    haha

  2. waaa..da besar nye budak tu…ayat ko tu ade la sikit gediks nye,,hahaha
    encem2..mmg encem..aku ingtkan sape la orgnye..hahaha

  3. erm,,of coz aku xtaw kalo dia da manja sgt2..
    x terkejut pun kalu manja..msti ko yg manjakan dia kan..hehehe….
    dat y ko suke.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Next Post

Alangkah Beruntungnya..

Mon Jan 24 , 2011
::salam readers:: Dalam perjalanan aku pulang dari hal kerja petang tadi, aku terpandang seorang lelaki yang menaiki basikal yang hampir uzur. Dibelakang lelaki terbabit (di […]

You May Like