Recent Posts

Ads

Recent Comments

Categories

Archives

Meta

::Salam readers::

Masa kaurang kecik-kecik dulu, mestilah kaurang ada cita-cita kan? Nak-nak baru-baru ni celebrate Hari Guru, automatik kaurang teringat cita-cita kaurang masa kecik dulu kan?! kan? kan?

Cita-cita kaurang masa kecik mesti ada yang nak jadi cikgu kan? kan? mesti ada yang nak jadi doktor kan? kan? mesti ada yang nak jadi loya kan? kan? kan?kan? kan? kan? kan? kan? kan?

IYEEEEEEEEEEEEEEEEEE hanyyyyyyyyyyyyyyyys!

Tu cita-cita kita-kita masa kecik-kecik DULU lah kan..
Cita-cita yang MANTOOOP punya kan..

TAPI,

Budak-budak sekarang cita-cita depa lagi MANTHOOOOOP ok!

Cikgu Timah: Kamu dah besar nanti nak jadi apa Abu?

Abu: Saya nak jadi pencuri cikgu! (Abu jawab dengan terujanya)

Cikgu: APA?!! KENAPA?! (cikgu tu terkejut sebenarnya)

Abu: Sebab nanti banyak duit, pencurik kan banyak duit!

Cikgu: =.=’


from google




See?!!
Aku dah kata kan?!
Sebenarnya, ni memang kisah benar.
Kawan aku seorang cikgu (walau cikgu sementara), dia yang cerita, sebab dialah cikgu tu. 
Aku ketawa. 
Tapi dalam masa yang sama,
GELENG KEPALA. 
Jom kita sama GELENG KEPALA macam ni MySpace

Btw, jom usya shawls cantik, murah n FREE postage here~

TQ for reading and dropping comments!
xoxo

:-*

Sincerely me:


36 thoughts on “Kisah Benar: Cita-cita budak sekarang

  1. sabor je lah ngan budak. entah mana dia dapat idea nak jadi pencuri. isk.. kalau mak ayah dia dengar, mau kena berus kaw2 punya..

  2. aku dulu kalo kena tanya cikgu pasal cita cita ni biasanya aku jawab "yg pasti sy tak nak jadik cam cikgu"..

    ahahaha..

  3. kreatif budak ni…ni mesti kaki dvd ni…ahaha…

    masa aku dulu, cikgu aku tanya "awak dah besor nak jadik apa?"…aku dengan yakinnya jawab…"saya nak jadik dewasa cikgu.."….ngahahahaha

  4. tringat kat sorg kawan yg cakap dia nak jadi POWER RANGERS bila ckgu tnya bila besaq nk jd apa.. xleh blah…

  5. alahai.. itu cita2 yg negatif.. tp klu yg positif tu.. canggih cita2nya.. ada yg nak jadi saintis bidang angkasa.. dan mcm2 lagi cita2 yg advance.. kita yg dgr pun tercenggang dibuatnya.. sbb kita dulu manjanglah nak jd guru je…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Next Post

Memori Kau Kau Kau Kau Kaurang dan AKU. =)

Fri Jun 3 , 2011
::Salam readers:: Aku tengah rajin tadi semalam punya semalam punya semalam punya semalam (sebenarnya entri ni dah basi dok dalam draft, heh heh), selongkar kejap album2 […]