Recent Posts

Ads

Recent Comments

Categories

Archives

Meta

::salam readers::


dengan seluar yang selebet, baju takde, nak jugaaaak posing depan kek. Nasib baik ang hensem! XD
Syukur Alhamdulillah dipanjangkan umur. =)
Terima Kasih sayang kepada yang wish. xoxo :-*
Oh! btw, aku baru nak aktifkan balik twitter. search for hanys_najib, atau klik sini. Jom2! beramas-ramas sama-sama! haha!
p/s: kek untuk aku, wani dan muaz sekaligus untuk bulan ni, bajet. haha
p/s/s: sambut awal sehari semalam, konon nak suprise lah teWWWW~haha
p/s/s/s: no wonder mak aku ghajin bebeno masak nasi ayam semalam..kalau taaak.. “icah! bangun2! pi masak!” haha!
sincerely me:

37 thoughts on “Dari 23 ke 24. Ok, sudah boleh tukar. =P

  1. sape punya besdei tu ? ko ke ? alala..makin pendek dah umurnya..aku doakan semoga dilanjutkan lagi usia ko sampai tua bongkok..

  2. man yusoef,

    hei,hei,hei, cakap siang pandang2, cakap malam dengar2, cakap kat komen,err..taip kat komen..errrr..arghh! (haha)

    beza setaon je kot ko n aku, blah3..bajet muda le teWWWW~ xpe2.. '24' tu nombor je.. (bajet nak sedapkan ati)

    26 july? 26 july tu ape??!!

    HAHAHAHAHAHAHA

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Next Post

Perkahwinan bukan perkara mainan!

Tue Jul 12 , 2011
::salam readers:: Situasi itu berlaku lagi. Pagi semalam, di hotfm, topik yang dibincangkan adalah tentang ‘seorang tunang ditinggalkan oleh tunangnya, dalam masa seminggu majlis perkahwinan […]