::salam::

Tadi aku berlari-larian ke tandas. Gaya dah macam atas trek lumba lari. Bahan buangan dalam perut dah berebut-rebut nak keluar cepat.
Sampainya ke tandas. Oh mama! Oh mummy! Oh papa! Oh puppy (??)! Dalam tandas, someone tengah buat urusan. Dengan ghupa yang macam separuh mati (mana kau tahu rupa separuh mati rupa macam kau tadi?), dengar satu suara menegur, “tadi bukan nak masuk dulu”.

Apakah??!!
Apa maksud kau?!

Apa kau ingat membuat perlaburan di jamban ni perlu dibooking angka giliran dulu ke?
Mana kau tahu waktu itulah waktu perlaburan kau?
Aiseeeyhhh.. kalau aku tahu waktu aku perlu melabur, takde lah aku terkinja-kinja berlari-larian ke jamban cik kaaak.. confirm aku ambik time pelaburan hujung minggu., kumpul banyak-banyak dan laburkan terus, interest mungkin tinggi? =.=’

Teringat masa kat sekolah menengah dulu. Lepas rehat adalah 2 3 member-member mintak izin cikgu nak ke tandas. Adalah seorang cikgu tu tegur, “tadi masa rehat kenapa tak pi tandas?”.
 MySpace MySpace

p/s: bila dibaca balik, apa ke hal pulak aku cerita pasal ‘pelaburan’ dan jamban, ni plak? gasak ah kan.  =.=’