Celebrity

#Celebrity #Personal

Bakal Tunang Ashraf Muslim Yang Sebenar

36

::salam readers:: Sekarang ni kecoh betul kan, pasal Ashraf Muslim nak bertunang? “Ya, saya nak bertunang. Sila menangis ye wahai wanita sekalian..Saya tahu anda2 sekalian berebutkan saya yang kacak lagi bergaya ni!” jejaka ini bermonolog.  =P*from beautifulnara* Aku pehlik benau […]

#Celebrity

Entri Untuk Peminat Artis Korea.

27

::Salam readers:: Actually kan, aku tak tahu lah kenapa sel-sel kat dalam otak aku ni aktif bebenau nak melincahkan diri demi satu entri pada time makhluk2 asing kat atas-permukaan-bumi-yang-rata-tapi-berbentuk-sfera ni kebanyakannya tengah layan mimpi2 indah dan permai =.=’ (kemain kau sekali […]

#Celebrity #Personal

Ayu Raudhah dan Zaquan Adha.

14

::salam readers:: Wah! wah! Ayu Raudhah dan Zaquan Adha dah nikoh! tahniah ler..Hmmm..lately aku perasan ramai gak lah yang pilih teman hidup yang perempuannya lebih tua dari yang lelaki.Contoh lain, biras si Ayu Raudhah ni, Rita Rudaini. Tapi tak tahu […]

#Celebrity

Rahma Azhari nak goda Safee Sali??

27

::salam readers:: JAKARTA – Bintang sinetron dan model Indonesia, Rahma Azhari sekali lagi mencetuskan kontroversi apabila dia mengakui terpikat dengan penyerang skuad bola sepak Malaysia yang dikenalinya sebagai Safee, lapor sebuah akhbar semalam. Rahma, 29, atau nama sebenarnya, Rahma Syahidah […]